INFOLINIA +48 720 777 050 jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 9 - 17
Nieudany zakup lub produkt nie spełnia Twoich oczekiwań?
Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu.
Zwrotowi nie podlegają rzeczy nieprefabrykowane wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb i są to:
Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży.
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Usługodawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności.
Koszt zwrotu (dostarczenia produktów spowrotem do sprzedawcy) ponosi Klient.
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Potrzebujesz pomocy? Masz trudności ze znalezieniem produktu, który ciebie interesuje lub potrzebujesz porady lub opinii fachowca - nasi handlowcy są do Twojej dyspozycji.